Zmeny v SEO na rok 2019

Na internete je viac ako miliarda už existujúcich webových stránok. Nové pribúdajú každý deň. Len na Slovensku je ich približne 200 tisíc. Dosť veľká konkurencia v on line svete – čo poviete? Upútať na seba pozornosť a dostať sa na prvé priečky vo vyhľadávači môže byť náročná úloha.
Majitelia už existujúcich stránok sú na tom rovnako. Každý deň im pribúda konkurencia, ktorá im odoberá zákazníkov a postupne ich vytláča s vrchných priečok SERP.
Či už zakladáte novú, alebo ste majiteľom staršieho webu a chcete držať krok s konkurenciou zamerajte sa na SEO.

klíčové slova

SEO
SEO (z anglického Searche Engine Optimization) je optimalizácia webu pre vyhľadávače.
Takže, ak chcete aby sa váš e-shop, blog, … dostali do pozornosti potenciálnych návštevníkov mali by ste zladiť krok s vyhľadávačom. Existuje niekoľko druhov – Google, Yahoo, Bind sú asi najznámejšie. Každý z nich používa vlastný algoritmus vyhľadávania. Vyhodnocuje relevantnosť výsledkov vzhľadom k zadanému dopytu.
Používateľ má istý dopyt, do vyhľadávača zadá kľúčové slovo, alebo frázu a prehliadač na základe rôznych algoritmov mu nájde webové stránky, ktoré by ho mohli zaujímať. Najrelevantnejšie sú hore. Dostať sa na tieto pozície s vlastnou stránkou chce zosúladiť sa s algoritmami prehliadača. Práve v tom vám pomôže SEO.

SEO zahŕňa stratégie, postupy a metódy pomocou ktorých sa v SERP dostanete vyššie. Tým pádom sa návštevnosť vašej webovej stránky zvýši čo má tiež vplyv na umiestnenie.

seo

Kľúčové slová sú jedným z hlavných atribútov, ktoré vás môžu zviditeľniť. Nepoužívajte ale len jedno slovo, pokojne sa zamerajte na celú frázu. Umiestnite ju v nadpisoch, podnadpisoch (H1,H2,…). Snažte sa umiestniť tieto slová na začiatok článku. Takto budete pre Google rýchlym a relevantným výsledkom vyhľadávania.

Rýchlosť načítania stránky– nikoho z nás nebaví čakať kým sa vybraný web otvorí. Až 30%  užívateľov internetu opustí stránku ak má na jej otváranie čakať viac ako 4 – 5 sekúnd. Pokiaľ to je možné zbavte svoju doménu záťaže – veľké obrázky, animácie, množstvo odkazov, reklama,… to všetko spomaľuje jej otváranie.

Zmeny v SEO na rok 2019
4.5 (90%)2